Mijn volgers

donderdag 7 januari 2016

52 weeks to Christmas

Wel inmiddels is het eigenlijk al minder dan 52 weken naar kerstmis, maar ik refereer met de titel van vandaag aan het blog 52 Weeks to Christmas waar ik wil deelnemen door elke week een kerstkaart in te sturen. Hierdoor ben ik er zeker van dat ik er in ieder geval 52 heb aan het eind van het jaar.
Deze week heb ik nog wat oudere Dot & Do's gevonden waarvan ik kaarten heb gemaakt.
Een soort voorjaarsschoonmaak van de hobbyspullen, zeg maar.
Van deze kaarten doet deze mee voor de challenge.




3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je voor deze challenge gemaakt Jolanda...heel leuk gedaan met die dots ...heel fijntjes...Ik ga je ook volgen..en ga proberen met regelmaat langs te komen

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,
    Ook ik ben je gaan volgen en vind je kaartje prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gemaakt. Lijkt me niet zo makkelijk met al die kleine klevertjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda