Mijn volgers

maandag 12 maart 2018

Shades of Green

Hallo lieve volgers,
Het is weer maandag, dus een nieuwe challenge bij Always Fun. Het thema is "Shades of Green".
Geen idee hoe ik dat zou moeten vertalen, maar er moet gewoon wat groens op de kaart zijn.
En ik houd helemaal niet van groen.....hahaha
Maar goed, ik heb eens een heel andere kaart gemaakt als de vorige.
Ik heb nog ontzettend veel Hobbydols liggen, zowel met borduren als met "dotten". Dus ik dacht, dat moet dan maar eens een groen kaartje worden.
Ik vind het wel een fleurig kaartje geworden, toch?
Ik doe met deze kaart mee met de challenge van:
My time to Craft!                      -     Easter/Spring
Brown Sugar                           -     Spring or Easter
Simple Create Too                     -     Use green
Dragonfly Journeys                   -     Going Green
Di's Digi Design                      -     Lots of green

6 opmerkingen:

  1. Hi Jolanda! This is just stunning and I love the pretty butterfly too.
    Thanks so much for joining my Going Green blog challenge, and good luck :)

    Jeannie T.
    Dragonfly Journeys

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so pretty -- thanks for playing with us at the Brown Sugar Challenge - wishing you Good Luck
    Dawn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful card - the butterfly image is lovely and your card design is so elegant. Thanks for joining in the challenge at Di's Digi Designs.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elegant and delicate are the words that come to mind seeing your lovely card. Thanks for joining us at Simply Create Too for our challenge no. 136, Use Green. Join us again soon.
    Erica (Simply Create Too DT Member)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda, Such elegance! Your card is lovely. Thank you for playing along at Brown Sugar Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en sfeervol kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Simply Create Too.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda